13. jaanuaril sõideti kokku 3 kiiruskatset, mille järel olid võistlust juhtimas Kalle Rovanperä-Risto Pietiläinen (Škoda Fabia R5), kelle edu Nikolay Gryazini - Yaroslav Fedorovi (Škoda Fabia R5) ees oli +35,87 ning parimate eestlastena lõpetasid reedese avapäeva Ranno Bundsen - Robert Loštšenikov (Mitsubishi Lancer Evo VIII) ees +53,43 sekundit.

14. jaanuaril jäi sõitjatel sõita veel 7 kiiruskatset, neist pikim 14,79 km ehk SS10, mis oli ka ralli viimakseks katseks ehk Powerstage-iks. Rally Alūksnelt noppisid kõik katsevõidud ja powerstage maksimumpunktid Kalle Rovanperä-Risto Pietiläinen, kes olid ka Rally Alūksne võitjad. Ralli teisele kohale jäid Nikolay Gryazin-Yaroslav Fedorov, ralli lõpuks lahutas neid esimesest kohast +1,38,03 sekundit. Eestastest parimat tulemust näidanud Ranno Bundsen-Robert Loštšenikov, saavutasid rallil kolmanda koha ning neid jäi esimesest kohast lahutama +3,12,28 sekundit.

Eesti meistrivõistluste absoluutarvestuse 4WD EMV1 klassis läks hooaja avaetapi klassivõit Gryazin – Fedorovile, kelle edu Bundseni – Loštšenikovi ees oli +1:34.25 sekundit. Kolmas koht läks lätlastele Edijs Bergmanis - Edgars Grīns-ile (Mitsubishi Lancer Evo IX), kes jäid klassivõitjatest maha +3:12.28.
Absoluutarvestuse 2WD EMV2 klassi parimad olid Mārtiņš Sesks - Andris Mālnieks. Klassi teised olid Oliver Ojaperv – Jarno Talve (Ford Fiesta R2), kes jäid lätlastest maha +1:40,06. Meistrivõistluste esimese etapi lõpetasid oma klassi kolmandana Roland Poom - Ken Järveoja (Ford Fiesta R2), kes jäid Ojaperv - Talvelvest maha vaid 1,46 sekundiga.

EMV4 (E12) klassi autode arvestuse klassivõidu said Bundsen – Loštšenikov, kelle järel said teise koha Edijs Bergmanis - Edgars Grīns (Mitsubishi Lancer Evo IX) +01:24,39. Kolmandad olid Guntis Lielkājis - Ivars Grošus (Mitsubishi Lancer Evo IX),kes kaotasid teisele kohale vaid 0.34 sekundit.
Klassi EMV5 võtsid klassivõidu Kristo Subi - Raido Subi (Honda Civic Type-R). Teisele kohale jäid said teise koha Karel Tölp - Martin Vihmann (Honda Civic Type-R) +01:23,35. Klassi kolmandad olid Petr Turkin - Vasily Mirkotan (Citroen DS3 R3T) +02:50,70.
Kaheveoliste kuni 1,6 liitrise mootoriga autode klassi EMV6 etapi parimad olid Sesks – Mālnieks, kelle järel said teise koha Ojaperv – Talve +01:40,06 ning kolmandad olid Poom – Järveoja +01:41,52.
Rahvusliku E-rühma klassis EMV7 (E11), võtsid hooaja esimese klassivõidu Mario Jürimäe - Rauno Rohtmets (BMW M3), teisele kohale jäid Egidijus Valeiša - Povilas Reisas (BMW M3), neid lahutas esimesest kohast 44,57 sekundit. Rohkem lõpetajaid selles klassi polnud.
Kuni kaheliitrise mootoriga kaheveoliste klassi EMV8, said lumises Alūksnes kõige parema tulemuse, Ronald Jürgenson - Marko Kaasik (Peugeot 205 GTI). Klassi teised olid Alari Sillaste - Arvo Liimann (AZLK 2140), kes pärast avapäeva käigukasti rikke tõttu katkestamist rally2 süsteemis uuesti rajal olid. Klassi esimestele kaotasid mehed +17:42,06.
Rahvusliku E-rühma klassis EMV9 (E9), kus sõidetakse 1,6 liitrise mootoriga kaheveoliste autodega, sõitsid parima tulemuse välja Klim Baikov - Andrey Kleshchev (VAZ 2105). Klassi teised olid Vaido Tali - Taavi Udevald (VAZ 2105 VFTS) +04.03,83.
Rallil sõitnud 84-st võistluspaarist jäi rallil lõpuks alles 66.
Video: Momendid Rally Alūksnelt
Fotod: Pille Russi
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar